U kunt tijdens de openingstijden zonder afspraak binnen lopen bij de informatiepunten.

Onze medewerkers helpen u graag verder met vragen over o.a.:

  • informatie over alle producten en diensten van de gemeente;
  • het maken van een afspraak voor de servicebalie burgerzaken;
  • het indienen van meldingen openbare ruimte;
  • ondersteuning bij het zelf digitaal regelen van (gemeente)zaken met behulp van uw DigiD, zoals het doorgeven van een verhuizing, het melden van een vermist reisdocument en het aanvragen van een uittreksel (neem uw DigiD mee naar het informatiepunt);
  • het inleveren en invullen van gemeentelijke formulieren;
  • het inleveren van een gevonden voorwerp;
  • folders, brochures en overige afhaalproducten (zoals Ja/Nee-stickers en PMD-zakken).

Let op! U kunt bij de informatiepunten géén waardedocumenten (zoals paspoort, id-kaart en rijbewijs) aanvragen en ophalen. Dit kan alleen in het gemeentehuis in Nuth. Dit heeft te maken met wettelijke eisen en beveiligingseisen.